نیمباز بنتی

نیمباز بنتی
برنامه های بروز آندروید،چت و....
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیمباز بنتی و آدرس nimbuzzbenti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من به همه توصیه می کنم این فرایند را متوقف کرده تا ابتدا تنظیمات گوشی و اطلاعات به کامپیوتر فرستاده شوند. ممکن است بروزرسانی نرم افزار باعث شود اطلاعاتی از گوشی حذف شده و یا تغییر یابد. بنابراین همیشه بهتر است مطمئن شوید که می توانید در اینصورت اطلاعات خود را بازگردانید.

بر روی Import/Export کلیک کنید. از کلید Export برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود بر روی کامپیوتر استفاده نمایید. می توانید از اطلاعات مخاطبین، موسیقی، ویدیو،عکس،برنامه ها و غیره نسخه پشتیبان تهیه کنید.

samsung kies backup phone راحت ترین راه آپدیت اندروید سامسونگ

پس از اینکه از اطلاعات خود نسخه پشتیبان گرفتید به برگه اطلاعات اولیه در نرم افزار سامسونگ Kies برگردید. بر روی کلید بروزرسانی نرم افزار کلیک کرده تا بروزرسانی آغاز شود.

upgrade firmware راحت ترین راه آپدیت اندروید سامسونگ

سپس یک صفحه اطلاعاتی نمایش داده می شود. سامسونگ برای اطمینان یافتن از اینکه بروزرسانی سیستم عامل کامل و بدون هیچ خطایی انجام می گیرد نکاتی را ارائه می کند. شرکت پیشنهاد می کند تا تلفن را به یک منبع تغذیه وصل کنید تا قبل از پردازش اطلاعات به گوشی برگردند و هرگز هنگام بروزرسانی از گوشی خود استفاده نکرده و دستگاه های دیگری را نیز به کامپیوتر وصل نکنید.

این فرایند حدودا ۳۰ دقیقه زمان می برد اما معمولا سریعتر است. ارتقا نرم افزار گوشی من فقط ۵ دقیقه طول کشید.

firmware upgrade راحت ترین راه آپدیت اندروید سامسونگ

وقتی که همه چیز انجام شد شما یک پیام موفقیت دریافت خواهید کرد و دستگاه باید مجددا راه اندازی شود. (گوشی من بصورت خودکار ریستارت شد) شما باید ابتدا این مسئله را بررسی کنید که اطلاعات ذخیره شده در گوشی همچنان قابل دسترسی هستند یا خیر. اگر اینگونه نبود از ویژگی Import نرم افزار سامسونگ Kies برای اپلود مجدد اطلاعات به گوشی خود استفاده کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:اپدیت*سامسونگ-گالکسی-گوشی, ] [ 22:11 ] [ yazdanshenasbenti ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. yazdanshenasbenti
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 9078
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1